Sunday 29 September 2019

Ej dalam forex


INI ADALAH BEBERAPA JENIS TEKNIK STRATEGI RAKAN2 COMERCIANTE FOREX Anda Boleh Cuba, tapi tak perlu lah bertanyakan saya sebab saya sendiri tak pernah cuba pun lagi. Perkongsian TEKNIK 5 PAGI lucro yang giler. Thread ni aku khaskan untuk novato-newbie macam aku yang lemah analisis teknikal Tapi masih ingin cuba mengaut keuntungan dari forex Teknik 5 pagi boleh mendatangkan lucro yang konsan kerana terdapat sesetengah par seperti EUR USD yang patternnya boleh dijangka. So biar aku iniciar dulu dengan teknik pertama dari aku. Salam caras e sifu forex semua, cucu newbie forex nak Kongsi sistema de negociação Harap diizinkan dan kalau salah tolonglah tunjukkan. Nak mintak jasa baik korang sume untuk teste poder sistema de negociação ni. Setakat ni aku dah buat bastante algum lucro jugak melalui sistem ni Muito consistente lucro Oklah direto para o frame system. Time H1 D1. Indicador Tak ader. Pair Sume boleh tapi setakat ni aku apenas tentar kat GBP JPY ngan EUR USD.1 Bila naik je vela baru untuk hari berikutnya korang Cepat-cepat letak pendente ordem comprar parar 20 30 pips lebih daripada harga abrir.2 Letak gak pendente ordem vender parar 20 30 pips rendah dari harga open.3 Parar a perda 30 pips dan Tomar lucro 20 pips tapi lebih mantap kalau tak pakai SL cuma kena Dok depan pc je la huhu.4 Bila salah satu TP dah kena cancelkan pendente ordem yang satu lagi. Korang leh referir kat D1 atau H1 história gráfico untuk par2 yang korang suka. Cuba teste sistema ni e kalau korang suka dan sesuai ngan korang guna la Sebaik mungkin Kalau ada penambahbaikan jangan segan2 poskan kat sini eh Semoga kita semua beroleh pips kehijauan heheh. Teknik 2 Ihsan masta moneymaker3000. Aku pakai vela diariamente, pares gu berdasarkan vela semalam Kalau vela semalam bullish, harini kol 5 masuk comprar Kalau semalam bearish, harini masuk vender tp 140 sl 180.Teknik 3 Ihsan masta moneymaker3000. Okay lazu satu teknik mudah tapi bukan kol 5 pagi, bila2 punk bole pask ni bukkan vela diariamente Dalam sebulan hanya 2-3 kali je preço enviou PO ni. Caranya, preço kalau semalam bullish, pagi ni kita siap2 pronto pasang sellstop Kalau Vela semanal bearish, pagi ni kita siap2 pronto pasang buystop Contoh bole tgk kat graf bawah par GU. Cube tgk não 1 tu, aku pasang sellstop kat preço mais baixo semalam, dan não 2 aku pasang buystop kat preço mais alto semalam Tome lucro 10-25pips dah Memadai. bezaynya, tp100 sl 50.kalau sl, esoknya boh lote duplo. kalau tp, esoknya começo lote kecik balek. Jika Anda ingin berjaya, terdapat beberapa perkara yang anda peru tahu. Saya dahului pembelajaran kita ini dengan bismilahirahmanirahim minta laluan daripada otai2 forex Utk saya kongsi ilmu yg saya ada eg boleh memberikan maanfaat kepada mereka yg berkecimpung dlm bidang ini.1 Ersedia dengan kemungkinan tersalah arah maka gunalah volume comércio yang bersesuaian mengikut dinheiro administração Risiko anda adalah sama dengan konsep Situação Win-Win 50 utk lucro dan 50 utk perda adil.2 Keuntungan dan kerugian dlm urusniaga forex inu juga bukan hanya tertakluk kpd pengetahuan malah SIKAP pelabur Dan comerciante juga memainkan peranan penting dlm menentukan jumlah keuntungan dan kerugian anda Usah mengejar keuntungan yang berganda ganda dalam masa yg singkat sebaliknya lakukan sedikit semi sdikit Janji lucro setiap hari. Forex memerlukan anda sentimento berdisplin, berhati2, bersabar, mengawal diri, bertenang, dan tidak Tertekan semasa menjalankan negociação comercial dalam keadaan tertekan tidak akan membantu, malah boleh mengakibatkan ea melakukan kesilapan.3 Dalam FOREX, anda tidak boleh principal belasah dan hanya bergantung kepada nasib Anda kena pastikan arah mana yang sebenar harus e um pilih pemilihan itu mungkin dari segi teknikal analisis Mahupun fundamental yang anda ikuti Perkembangan semasa ekonomi menerusi notícia yang saya maksudkan teknikal adalá dr pengkajian dan pemerhatian mata anda sendiri terhadap perubahan atau gerakan vara vara Ada sesetngah org menggunakan indicador utk itu Fundamental pula adalah referir kepada laporan notícias yang boleh diperolehi dari laman web.4 jangan sayang CUT LOSS Kalau Dah diyakini anda salah arah, bersedialah untuk cortar perda tersebut Biarlah rugi sebanyak mana yang dah rugi asalkan anda tidak berterusan rugi Sebaliknya jika anda yakini dalam massa terdekat dier akan inverter semula keaarah comércio anda, maka tidak peru lah nak corte atau fechar comércio tersebut, tunggu Ajerlah yg penting gestão do dinheiro, sejauh mana ea boleh bertahan seberapa byk anda boleh rolando lagi utk pastikan anda dalam keadaan selamat. -------------------------- -------------------------------------------- MM-Gestão do dinheiro adalah yang Paling penting Ianya adalah persediaan kepada e uma sekiranya anda melakukan kesilapan memilih arah comércio Sebaik-baik Nya, biarlah, modal, anda, boleh, rolando, 1000, pip, keas, kalau, 5000, pip, lábio, atau, lebih, lagi, lagi, lah, baik, selamat, kalau, dah, terror, tu, boleh, la, nak, comércio, guna, 500, pip, rolando, Apa, yang, saya, maksudkan, rolando, atlas, sebagai, contoh, jika, anda, hanya, bermodalkan Usd1000, usinagem de bermakna untuk rolando 1000 pip, volume máximo yang anda harus anduna guna adalah usd1 00 usd1000 1000 pip rolando usd1 00, kalau nak rolando 2000 pip, usd1000 2000 pip USD0 50.Kenapa Terus Menerus LOSS. trading estilo tidak akan dibincang kat sini sebab Trading style tak salah. sebab dan akibat kata la korang masuk pos 10sen dgn modal 100 dolar atau 20sen dgn modal 200 dolar nisbah milímetros 1 100 kebanyakan kesalahan adalah kerana sayang pada pos yg sedang rugi walaupun dah nyata sistem korang dah tunjuk pos o seu salah ini adalah Kesalahan yg lumrah semua comerciante lama memang tau ni dan selalu berpesan supaya tidak sayang pada pos. Banyak comerciante yang aku jumpa adalah comerciante yang tamak dan lansung tk ikut dinheiro gestão perda Dan depo lagi lansung tak sayang duito kebanyakan trader yang aku jumpa bermodalan hanya usd100 dan layan vol tamanho comércio sehingga usd1-2 por perdas de pastu de comércio dan depo lagi kalau nak untung besar nak masuk comércio dengan usd1, gunakan lah modal usd1000 baru lah padan aku sedih ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Aku hanya perlukan 50 pip sahaja sehari utk dpt usd50.Namun ramai comerciante yang depo usd100, nak untung pulp usp sehari yer la, takkan nak guna tamanho do volume trocado 50 pedaço pun baru dpt usd5 memang a skit aku pun rasa skit cam wat letih La plak trading. sebab tu aku cadang comerciante bermula dengan modais usd1000 supaya bleh buka comércio dengan tamanho vol usd1 00 por comércio pada satu2 massa cukup 1 comércio tak yah dok pening dengan banyak comércio atau banyak par melainkan u bersed Ia utk corte perda atau claro flutuante dengan bg bom comércio aberto ke -2 dengan vol lbh besar. kesimpulannya mudah memeranjatkan forex ni pun sebenarnya mudah cuma ada sikit je peraturan dia mm, estilo de negociação de kawal float tu je pusing2 camna pun balek kat 3 perkara Ni bayar kelas ribu2 pun balek kat yg 3 ni jgn la salahkan sapa2 kalau gagal corretor tak salah internet tak salah servidor tak salah plataforma pun tak salah buktinya, semua orang guna corretor yg sama, tapi tak semua perda sekian. Belajar Forex Gratis. Level Tingkatan Seorang Trader Forex. Level 1 Inconsciência Inconsciente Begitu kamu beres menandatangani negociação de acordo, disinilah kamu berada comerciante karena kamu mendengar bahwa pendapatan comerciante seorang bisa mengalahk. Kecenderungan Mercado Comportamento EUR USD. Perilaku comportamento merupakan tindakan reaksi sikap terhadap sesuatu dan dalam keadaan tertentu Dalam Dunia Futuro ada cukup banyak comerciante menganalisa tanpa menggunakan indikator sekalipun dan tanp. Perangkap tanpa indikator Dan fundamental GBP JPY. Sistem Perakkap gajah tanpa indikator dan fundamental GBP JPY saya uji coba selama 3 bulan januari, februari, maret, tapi maaf gak bisa saya tampilkan gambar hasilnya gak tau caranya, tapi yang j. Skenario mercado berdasarkan Sesi Trading. Berikut adalah Mercado do skenario berdasarkan que troca a escala do dalam waktu tertentu, semoga bermanfaat 1 Jika ásia ásia condong naik jam 7 pagi sampai 12 siang, biasanya mercado aberto eropa jam 14.Strategy Negociação GAP Senin Pagi. Strategi GAP Senin Pagi Estratégia Trading 99,9 Profitable dengan Kecerdasan EQ dan Tanpa Indicativo Saat harga pembukaan mercado de Senin pagi jam 00 00 waktu corretor atau jam 5 00 WIB waktu Indonésia. Forextigapuluh membantu anda menjana keuntungan dengan selamat Dapatkan sekarang. Saya tidak mahu sentuh langsung berkenaan teknik kaedah habilidade teknik forex yang lainnya Sebab saya tidak Mahir yang lain nya selain Teknik Frx30Ver3 dan Teknik Frx30Novo yang saya cipta habilidade nya bukan saya cipta Indi nya. Teknik Frx3 0Ver3 dan Teknik Frx30Novo ada perbezaannya dari segi rupa bentuk Indian nya dan danse a entrada nya Jumlah TP dan SL juga berbeza Begitu juga TF yang boleh anda entrada adalah juga berbeza Adicionar ao carrinho de compras Adicionar ao carrinho de compras Adicionar ao carrinho de compras Adicionar ao carrinho de compras TP anda peru gabung kan TF Kedua-dua Teknik, tersebut, juga, berbeza, gabungan, TF, nya, Anda, boleh, memilih, nak, guna, yang, mana, yang, anda, selesa, Namun, sejurus, anda, memiliki, kedua-dua, teknik, tersebut, dari saya, anda dinasihat kan supaya guna Teknik Frx30Novo dahulu Saya guia melalui Whatsapp bagi yang ambil Pakej Online Bagi yang ambil Pakej F2F pula, e um peru cuba buat latihan sekurang-kurangnya dua minggu atau sebulan sebelum berjumpa dengan saya Kerana saya ada sedia kan 13 Vídeo Tutorial bagi memudahkan anda belajar menyesuai kan dulu kaedah tersebut sebelum berjumpa dengan saya. Anda di nasihatkan supaya jangan tergesa-gesa guna Akaun sebenar conta real forex sebelum anda betul-betul mahir Untuk mahir anda wajib buat latihan melalui demo akaun dahulu Jangan mudan panik Jangan tergopoh-gapah nak kaya cepat Lakukan dândi sabar dan tekun Elakkan dari perasan negetif Jika percubaan entrada kali pertama anda gagal, jangan terus dar acima Anda peru cuba lagi dan lagi. Tahap kemahiran tidak sama diantara para comerciante Ada yang terang hati dan Cepat faham Anda yang ambil massa bulbulan-bulan untuk faham Tetapi jika anda berlatih dua hari dan tinggal tiga bulan baru buka gráfico Frx30 semula, memang makan bertahun lah untuk mahir. Anda wajib hubungi saya untuk bertanya soalan jika anda tidak faham Pasti kan anda baca Ebook Frx30 dahulu baru bertanya soalan bagar elak anda bertanya kan soalan kurang cerdik kepada saya Anda juga wajib baca Ebook Frx30 berulang-ulang dan lihat Tutorial de vídeo juga berulang-ulang Takat baca sekali e um mungkin lambat faham kerana ilmu forex tidak sama dengan ilmu lain Ianya mudah tetapi Rumit. Sekian untuk kali ini. Anda salah seorang comerciante yang ingin berjaya Dê a sua opinião por e-mail Menos de um ano Saya sentiasa men Doakan dan meniupkan sebanyak mungkin semangat untuk anda menuju kejayaan dalam negociação forex. Trade dengan hebat jaga kiraan MM Bagi Frx30Novo anda boleh belajar camada entrada supaya anda beroleh jumlah lucro yang anda mahu kan Saya yakin anda mampu Dalam negociação forex anda peru seorang mentor bagi mendorong anda Dan mengajar anda supaya cepat mahir Jika e um sudah ada mentor, e um peru kerap menghubungi beliau supaya beliau tahu di mana yang anda tidak faham. Teknik Frx30 yang amat mudat untuk comerciante baru dan lama Tanpa peru masukkan penambahan apa-apa pun indi indi Frx30 yang saya Sediakan untuk anda Hanya pasti kan syarat lengkap muncul dan lakukan entrada Namun anda KENA disiplin dan laku kan Kiraan MM dengan sempurna Guna carta Kiraan MM yang saya beri. Saya juga lampirkan 13 Tutoriais de vídeo bagu memadahkan anda lihat bagaimana cara entrada de lakukan oleh saya Guia saya Setiap hari semasa saya comércio Dan InsyaAllah saya masih diberi umur untuk menjaga dan menegur disiplin anda Rebut pelu Ang untuk mengutip ilmu dari saya jika anda berminat. Moga kesemua comerciante berlapang dada dengan lucro cemerlang Kepada comerciante yang guna Frx30 habilidade dan dah jadi comerciante em tempo integral syabas dan tahniah. Frx30 mempunyai syarat lengkap yang kena muncul Baru boleh laku kan entrada Jangan entrada semasa belum muncul Syarat tu Cuba sabar tunggu syarat lengkap Entrada dan masukkan TP serta SL. Mahirkan diri dulu baru comércio real Guna demo Referir saya jika borrão Mudah Tapi ada yang tak buat macam tu Ada yang suka buat cara sendiri tanpa ikut aturan melalui ebook Jangan lupa tidak ikut aturan Dalam ebook jugak sudah linguagem disiplin. Selamat Maju Jaya. Frx30 mudah dan santai Unguia unida yan mahu usaha lebih untuk memahaminya Berapa lama boleh mahir Ikut ketekunan trader Anda tekun anda cepat mahir Bagaimana untuk profit konsisten Apabila anda disiplin Tanpa disiplin anda tidak akan konsisten Lucro cemerlang. Jom kita lihat sedikit bagaimana e uma boleh berjaya dengan Frx30 Syarat-syarat entrada yang sa ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.Selepas anda sudah juntar-se Frx30 anda kena referir kepada saya jika anda borrão Bagaimana Whatsapp saya jika e um mahu saya guia Jangan tunggu saya cari anda Kerana saya tidak tahu samada anda sudah mahir atau masih borrão Anda kena respon saya. Saya doa moga anda semua berjaya dengan Cemerlang. Tahniah kepada trader yang dah guna Frx30 dan dah ftt. Time Quadro TF Teknik Frx30Nuevo kena gabung TF tertendo um item para menguatkan lagi pasaran menuju ke TP Syarat entrada de linha de entrada sem fio de gabongano TF Baru boleh lakukan entrada de denam selamat InsyaAllah Jika salah satu TF tidak Válido, abaikan, dari, lakukan, entry. Syarat, amat, mudah, 3, tanda, perkara, yang, anda, kena, fokus Seta da Histria Seta da vela Histro bertukar warna Ianya amat s Implementar mudah Namun kena ada kesabaran yang amat kuat untuk lucro cemerlang InsyaAllah. Tolong jangan gabungkan dengan manan-mana TF yang salah Ikut yang saya sarankan Kesemua teknik forex tetap ada kelemahannya Untuk FrX30, kelemahan nya boleh di atasi dengan melakukan Kiraan MM dengan betul dan Memasukkan jumlah Volume dengan tepat. Sequan Maju Jaya. Trade berpada-pada jangan terlampau tamak hingga memasukkan lote yang tidak sepatutnya Buat kiraan MM dengan sempurna Jujur dengan diri sendiri Tamak adalah penyakit yang mesti di jauhi Sayang kan modal yang anda bersusah Payah sedia kan. Entry ini untuk mengucap Tahniah dan saya bangga kepada bekas pelajar saya yang telah berjaya menjadi FTT Em ordem a partir de Johor Saya baru diberitahu berkenaan berita gembira ini. Forex anda boleh berjaya dengannya Syaratnya jangan malu-malu untuk disiplin 200 disiplin Dan saya yakin Anda boleh. Selamat Maju Jaya.

No comments:

Post a Comment